Zadzwoń, tel.: +48 71 70 70 200
lub napisz: aka@aka.pl 

B2B: www.hurt.aka.pl

Oferta O firmie Inwestycje Aktualności Instalatorzy Poradnik Zamów On-Line Download Kontakt

Buduj z AKA

Pomożemy Ci na każdym etapie budowy! Zadzwoń!

Urządzaj z AKA

Wybierasz swoją wymarzoną łazienkę i kuchnie ? Zadzwoń !

Zamów On-Line

Zaloguj sie do Platformy B2B
dla Partnerów Handlowych

Szybki kontakt

AKA Wrocław
ul. Jerzmanowska 15
tel. +48 71 70 70 200  
aka@aka.pl

AKA Nowa Sól 
ul. Wrocławska 20
tel. +48 71 70 70 208
nowasol@aka.pl

AKA Żagań
ul. Spółdzielcza 2
tel. +48 71 70 70 205
zagan@aka.pl

AKA Jelenia Góra
ul. Wincentego Pola 45
tel. +48 71 70 70 972
jeleniagora@aka.pl
 
AKA Lubin
ul. Rzeźnicza 4
tel. +48 71 70 70 915
lubin@aka.pl
oddziały i dystrybutorzy

Dlaczego warto robić zakupy w sklepie stacjonarnym?

Dynamiczny rozwój internetu oraz wynikające z niego zmiany w procesie komunikacji społecznej wywierają ogromny wpływ na sposób zawierania transakcji kupna-sprzedaży. Coraz bardziej zauważalny jest wzrost liczby transakcji elektronicznych. Taki trend w branży grzewczej, sanitarnej i instalacyjnej wywołuje dużą obawę o jakość i profesjonalizm usług. 



Klient bez fachowej wiedzy nabywając pojedynczy produkt przez internet, który stanowi jeden z elementów pewnej całości, np. instalacji grzewczej (której elementy muszą być ze sobą prawidłowo zestawione), może narazić się na problemy związane z komfortem użytkowania, a nawet bezpieczeństwem wynikającym z niewłaściwego funkcjonowania całego systemu. Natomiast klient dokonując zakupu w sklepie stacjonarnym z pomocą eksperta, może być pewien, że zestawione przez niego elementy będą tworzyły efektywną i bezpieczną instalacje.

Ponadto należy jeszcze pamiętać, że taką instalacje trzeba jeszcze właściwie zmontować. I tutaj warto byłoby skorzystać z usług sprawdzonego instalatora, który zmontuje i weźmie odpowiedzialność za całość instalacji. Dlatego tak ważna, po raz kolejny, jest wiedza eksperta, który na pewno posiada sprawdzone kontakty i chętnie zaoferuje je swojemu klientowi. 

Często mamy również do czynienia ze zjawiskiem „kradzieży wartości intelektualnej”. Klient przychodzi do sklepu, ogląda ekspozycje, ekspert udziela mu profesjonalnej porady, a zakupu dokonuje w sklepie internetowym.

Dlatego chcemy uświadomić, że tradycyjny model sprzedaży lub dystrybucji, oparty na salonie czy hurtowni, posiada istotne wartości dodane jakich klient nie otrzyma robiąc zakupy w internecie. Klient, który kompletuje łazienkę potrzebuje kompleksowej obsługi, również logistycznej, fachowego doradztwa czy zapewnienia bezpieczeństwa już po zakończeniu inwestycji, a także umożliwienia ewentualnych reklamacji czy gwarancji, których skuteczniej dochodzić w stacjonarnym punkcie. I odgrywa to szczególnie istotną rolę w przypadku takich branż jak instalacyjna, grzewcza czy łazienkowa.

Buduj z AKA

Pomożemy Ci na każdym etapie budowy! Zadzwoń!

Urządzaj z AKA

Wybierasz swoją wymarzoną łazienkę i kuchnie ? Zadzwoń !

Zamów On-Line

Zaloguj sie do Platformy B2B
dla Partnerów Handlowych

Szybki kontakt

AKA Wrocław
ul. Jerzmanowska 15
tel. +48 71 70 70 200  
aka@aka.pl

AKA Nowa Sól 
ul. Wrocławska 20
tel. +48 71 70 70 208
nowasol@aka.pl

AKA Żagań
ul. Spółdzielcza 2
tel. +48 71 70 70 205
zagan@aka.pl

AKA Jelenia Góra
ul. Wincentego Pola 45
tel. +48 71 70 70 972
jeleniagora@aka.pl
 
AKA Lubin
ul. Rzeźnicza 4
tel. +48 71 70 70 915
lubin@aka.pl
oddziały i dystrybutorzy